Lekcja w kinie
(Zam: 04.02.2018 r., godz. 19.47)12 stycznia uczniowie klasy IV, V, VI i VII w warszawskiej Kinotece uczestniczyli w lekcji poświęconej efektom specjalnym w filmie.
12 stycznia uczniowie klasy IV, V, VI i VII w warszawskiej Kinotece uczestniczyli w lekcji poświęconej efektom specjalnym w filmie.
Choć współcześnie efekty specjalne kojarzą się głównie z obrazami generowanymi komputerowo, to jednak w kinie często wykorzystywane są także makiety i specjalne roboty, animatroniki.
Po ciekawej lekcji obejrzeliśmy film pt. „Za niebieskimi drzwiami”. Prace nad efektami specjalnymi, które w nim zobaczyliśmy, trwały aż dwa lata. Film warto obejrzeć nie tylko ze względu na efekty wizualne, ale przede wszystkim dlatego, że to poruszający, pouczający i skłaniający do refleksji obraz. Bogactwo i symbolika świata kreowanego przez podświadomość chłopca, który zapada w śpiączkę, zmuszają widza do poszukiwań ukrytych znaczeń. My także podjęliśmy własną próbę interpretacji postaci i wątków pojawiających się w tym wyjątkowym, nieoczywistym filmie. Koniecznie trzeba go obejrzeć!
Choć współcześnie efekty specjalne kojarzą się głównie z obrazami generowanymi komputerowo, to jednak w kinie często wykorzystywane są także makiety i specjalne roboty, animatroniki.
Po ciekawej lekcji obejrzeliśmy film pt. „Za niebieskimi drzwiami”. Prace nad efektami specjalnymi, które w nim zobaczyliśmy, trwały aż dwa lata. Film warto obejrzeć nie tylko ze względu na efekty wizualne, ale przede wszystkim dlatego, że to poruszający, pouczający i skłaniający do refleksji obraz. Bogactwo i symbolika świata kreowanego przez podświadomość chłopca, który zapada w śpiączkę, zmuszają widza do poszukiwań ukrytych znaczeń. My także podjęliśmy własną próbę interpretacji postaci i wątków pojawiających się w tym wyjątkowym, nieoczywistym filmie. Koniecznie trzeba go obejrzeć!